dissabte, 7 de novembre del 2009

CASTANYADA AL COL·LEGI !!!

10 comentaris:

  1. Ja tenim al nostre bloc les fotos de la castanyada d'aquest any!!!

    Mira que ens vàrem divertir, eh!!

    ResponElimina
  2. Hi ha que veure que guapos i guapes estaven tots i totes!! A més us hem de felicitar perquè 5è van saber fer-se responsables dels seus grups amb molta eficacia
    FELICITATS!!

    ResponElimina
  3. Els jocs van ser molt divertits i m'ho vaig passar super bé.

    ResponElimina
  4. A mi en va agradar molt els jocs de la castanyada.I mo vaig pasar molt beeeeeeeeeeeeee a la castanyada.I estavan bunisimas las castanyas.

    ResponElimina
  5. I es xulisim el joc de las divisions.I elvideo de la castanyera es mol infantil amb la canso de la castanyada.

    ResponElimina
  6. q guai dema fem picina!! estic am la Marian a informatica i ens an posat ordinadors nous,vueno alguns. xdxd beno dw,dw

    ResponElimina
  7. Que bè avui es la festa del xai.
    Hi ha vnimengut la substituta del era bona,a les nou del mati hem rentat les mans i desprès le hem dit els nostres noms i cuan anys tenim i tambè le feien po els hamsters.
    Ha la tarda hem fet matematicas i desprès informatica.
    Pero vulem que tecures rapit.

    ResponElimina
  8. Hola Rània!
    Espero que hagi anat bé la festa del xai.
    Gràcies per preocupar-te pel meu refredat. Ja estic millor. Demà tornaré al cole!

    ResponElimina
  9. santi se ma olbidat com es fa per escriure un comentari pero no se com ma sortit pero sense ficar esl nom el cognom i la contraseña no se abon esta

    ResponElimina
  10. santi no surt la meva foto ni abaix tampoc surt

    ResponElimina